Heeft u een vraag?

Voor vragen kunt u het beste contact opnemen met uw adviseur van de Westeinder Adviesgroep. Uw adviseur is op de hoogte van uw situatie en is daarom uw eerste aanspreekpunt voor advies over uw verzekeringen of het melden van een schade. Onderaan deze pagina vindt u de contactgegevens van onze vestigingen.

Wilt u liever toch met één van onze medewerkers spreken? Belt u dan (0297) 384 982. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 08.30 en 17.00 uur. U belt tegen het lokale tarief, plus eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Wij hebben geen keuzemenu, u krijgt altijd direct een medewerker aan de lijn.

Noodnummer buiten kantoortijden

Eén van de medewerkers van de Westeinder Adviesgroep is atlijd bereikbaar voor noodsituaties. Belt u ons centrale nummer 0297 384 980 en u hoort op welk nummer onze medewerker bereikbaar is.

Wilt u uw vraag liever online stellen?

Klik hier om een bericht achter te laten, dan nemen wij contact met u op.

Hoe lang duurt het voordat u antwoord krijgt?

Als u een vraag aan ons stelt, dan kunt u er op rekenen dat wij zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen zullen reageren. Deze reactietermijn geldt voor:

  • Het beantwoorden van informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen;
  • Het accepteren van een nieuwe verzekering en het wijzigen of opzeggen van een bestaande verzekering;
  • Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals een polis;
  • De behandeling en uitkering van uw schade;
  • De behandeling van uw klacht.

Bij een onvoorziene situatie, zoals storm of ander natuurgeweld, kan het gebeuren dat het ons niet lukt om binnen 10 werkdagen te reageren. In dat geval stellen wij u hiervan op de hoogte én wij laten u weten wanneer u wel een reactie van ons kunt verwachten.